hjärtats snabba slag

nydyschad och in smord sitter jag nu här och myser i min morgonrock hihi. även pluggat färdigt matte och fysik läxan som vi har tills imorgon...skönt det. tidigare idag/ikväll har jag vart hemma hos alex och vi har bara chilledillat och haft det allmänt soft. snackat en hel del har vi gjort ja, var ju ett tag sen vi sågs sist tyvärr så vi hade än del att snacka om, han är för bäst asså finns verkligen alltid där för mig, han e precis som en bror för mig ♥ vi har kollat lite på 2 and a half men också haha. sicket liv vi har endå. men men nu så ska jag ta och hoppa i säng. smell ya tomorrow, goodnight ♥

dagens outfit;
pippitröja-ingen aning vad affären heter men den affären har lagt ner iallafall hehe            harems byxor-kapahl        plus vita converse.


haha en bild på mig och alex från i somras. saknar allt som har med sommaren 2010 att göra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0