it used to be so perfect, just like a dream



Anonym
om i dont believe that anybody feels the way i do about you now:
när ska du konfermaras? :)

svar; eftersom att jag går i "lov läsnings gruppen" så konfimeras jag senare, nämligen i slutet av augusti


Anonym om i dont believe that anybody feels the way i do about you now:
Kan du lägga upp bilden som han simon måla? Är den verkligen så bra?

svar; visst kan jag det, kan göra det ikväll eller så. om det nu är okej för honom, men det skulle jag väl tro. haha ja jag tycker att den är bra iallafall! det var ju inte direkt så att han satt och kämpade med den länge heller, själv kan man knapt måla streck gubbar så ja tycker det är grymt haha!

nu har jag rätt så precis kommit hem. vart en toppen kväll tillsammans med linnda och sara ♥ vi avrundade natten genom att kolla på några avsnitt o.c grymt!! men nu så måste jag sätta fart,har inte ens börjat göra mig iordning än och gästerna kommer om knapt en halvtimma....ikväll kanske jag åker hem till nathalie och sover hos henne också men ska försöka mig lite uppadatering endå! bye for now ♥

dagens outfit;
jeans-bik bok     spets linne-gina tricot      halsduk-gammal ingen aning     grej runt huvudet haha-bik bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0