jag ger mig aldrig

nu ska vi se om jag orkar röra på fläsket och ta mig ner mot köket och få i mig något i magen som håller på att kurra efter mat...men så kan det va. klämde mig en fet ostbörgare både före och efter dansträningen nu ikväll men endå så ropar den efter mer så får väl se vad vi kan göra åt saken. ja vad har jag annars hunnit med idag då? jo ja har hunnit med att vara i skolan..efter skolan följde jag med linnda till lukas en snabbis hon skulle hämta sin dator. tog jag mig hem till simon direkt efter det. ja vad gjorde vi egentligen? typ bara chilla, kollade klart på orphan som vi började kika på för flera veckor sen haha, men nu fick jag iallafall (äntligen) se slutet, så ja var ju rätt så gott rädd där i slutet....blev ju inte bättre av att simon skulle skrämma mig hela tiden då ne precis...haha men men. nu måste ja iallafall få av mig min bh som klämmer.. sen blir det nog sängen rätt så snart också, go sovmorgon har man imorgon också dårå, börjar 10.10 helt okej klockslag, eller vad säger ni ? yeye nu ska ja sluta tjöta. goodníght ♥

japp, så här såg jag ut imorse..men bytte bort linnet mot en tisha direkt efter idrotten, och efter skolan bytte jag om helt och hållet så jag vet väl inte riktigt om man kan kalla detta för dagens outfit men vi kör på det haha;
adidas brallor-stadium       kofta-bikbok        linne-somwear       plus vita converse
(jag vet att jag ser skev ut på bilden haha, oh my god nu la jag märke till mitt ansiktsuttryck också...ärligt har ingen aning om vad jag grejat med haha)


min kärlek för stunden ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0