nu är det slut på ledigheten

nu är det slut på ledigheten, tyvärr  imorgon börjar ju skolan igen..*suck*.. känns som att tiden gått så fort, tre veckor har bara rusat i väg. men det har vart ett riktigt toppen lov, och med en go start på det nya året! nu när skolan drar igån igen så ska jag bli bättre på att plugga, göra mina läxor, vara mer koncentrerad på lektionerna osv. för jag förlorar bara själv på det om jag inte anstränger mig. men nu j**lar! nu är det bara att längta efter sommalrlovet... längtar redan !! men fram tills dess har vi en lång och kall vinter framför oss, usch! men men det får gå helt enkelt. nu så ska jag krypa ner under täcket och slå på någon go rulle som jag kan somna till, blir bra. hörs imorgon bitti eller något! godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0