nu bär det av ut i kylan igen

nu måste jag rusa, har lite brottom, as usual. vart största delen av dagen i skolan fram tills två tiden, så rätt så soft endå ju. direkt efter att skolan slutade, gick jag hem till albin. skit mysigt vill jag meddela. det är ju våran fem månaders dag idag så självklart ville jag träffa min älskling ♥ men han var tyvärr tvungen att dra på match vid kvart över sex tiden, så då lunkade jag hem igen. drog hem till pappa och chillade lidde. men nu är jag hos mamma ska bara hämta lite grejer som jag ska ha med mig, för ikväll sover jag hos min pappa då. men men, gotta go ♥

(hinner inte ta någon outfit bild idag tyvärr)


Kommentarer
Postat av: Jen

Hej! Är du medlem på Campadre? :) Om inte så tycker jag att du ska klicka här, där jag har skickat ut en inbjudan: http://jenlarsson.blogg.se/2011/january/campadre-1.html#comment



Just nu får rabatt på bland annat Acneväskor, Humanity-armband m.m. Det kommer nya kampanjer varje dag :)



Btw, antalet medlemmar är begränsat!

2011-01-27 @ 16:22:52
URL: http://jenlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0