så länge vi båda andas



anonym
om i was falling in love with my stereo:
vilken film ska ni se?

svar: var egentligen tänkt att vi skulle se the green hornet eller the town, tror dom hette så iallafall. men vi var aldrig på bio därför att linnda och alex drog sig undan i sista minuten haha så kan det va.

läget? själv är de bara bra, rätt så trött dock men vafan de är väl rätt så mänskligt endå elle? ikväll har det iallafall vart rätt så veligt, lite väl mycket fram och tillbaka tycker jag allt....hade fyra olika planer inför kvällen men slutade med att inget utav det hände, haha riktigt illa asså. först var det tänkt att jag skulle med ut till bokenäs, men nej så blev det inte fanns inte plats i bilen, bara för att jag velat en del under veckan fram och tillbaka haha. sen var det även lite planer på om jag skulle på en fest, men nej de bestämde jag mig för rätt så tidigt att det inte var något jag kände för ikväll. så kände jag att bio med mina goa vänner skulle sitta fint, men det blev ju inte så heller haha. så då hade jag ju kunnat sovit hos nathalie som jag och hon pratat lite om tidigare ikväll.....men så kan det ju bli ibland. så jag och linnda mötte upp sara efter skolan drog till stan träffade på några goingar sen chillade vi mest och så fram tills våran dansträning började vid sex tiden och sen chillade ja vidare med sahin och linnda fram tills nio tiden då jag tog bussen hem. men drog ut igen efter kanske en kvart eller något. då drog jag hem till alex till han och philip. rätt så chill. men nu så har jag nog inge mer på hjärtat skulle jag tro.....så bättre uppdatering imorgon. puss ♥

dagens outfit;
kofta-wani | bas linne-gina tricot | jeans-bikbok | converse-finns la att köra lite var stans

Kommentarer
Postat av: nilofar :)

hur många dagar praoar ni på ramneröd ? :D



kolla gjärna in på min, klara och annies blogg och rösta vilken header du tkr är snyggast (a)

manki.devote.se

2011-01-29 @ 18:30:50
URL: http://manki.devote.se
Postat av: Anonym

hej, du är jätte fin nathalie ! jag älskar verkligen din blogg ! kram

2011-02-05 @ 10:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0