things are getting better, just let it take a little time



Anonym
om lite snabb uppdatering bara:
Har linda en blogg?
vad heter den isf?

svar; http://linndasshit.blogg.se


ja förlåt för att det inte alls vart bra med uppdatering denna helgen men det har helt enkelt vart full rulle all the time. men så kan det va ibland. så nu ska det bli skönt att krypa ner i sin egen säng ikväll och bara sova. inte fått i mig mycket sömn alls inatt men så kan det gå ibland.åker vi på gudsjänst vid 11 tiden så det var snabba drag. efter det, var väl klart vid 12 tiden så drog jag och nathalie till skolgslyckans pizzeria och käkade. drog vi en snabbis upp i hennes legenhet som nu ska säljas, kommer faktiskt att sakna den vi har så sjukt goa minnen där ifrån! så det kändes allt lite konstigt att stå där i den tomma legenheten. men men, tog jag bussen hem till albin direkt efter det, mysigt. men var tvungen att dra vid kvart över fem tiden för då skulle han spela match. så då drog jag hem till linnda hen liten stund istället, fick höra hennes nya låt, hon är så talangfull min flicka !! så det blir kanske att vi ska spela in alla hennes låtar på en skiva. men iallafall, vid kvart i sju tiden drog jag mig hemåt, käkade lite snabt och drog sen direkt hem till alex där jag har spenderat min kväll. så är det. men nu måste jag hoppa i säng, är redigt trött efter denna helg. godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0