29:e juli 2011

Godmorgon solstrålar ! Här ligger jag inne i en pytte liten bod som det är hur jävla varmt i som helst !! Albin ligger fortfarande och sussar men inte kan då jag sova vidare i den här värmen?! Idag blir det iallafall hemfärd tillbaka till uddevalla igen. Vi får skjuts tillbaka vid två tiden. Vi har iallafall haft två topp mysiga dagar och kvällar här i grebbestad !

När jag väl är hemma vid tre tiden så blir det att slänga sig i duschen och sedan hämta min pärla som står hemma hos min pappa. Sedan raka vägen ner mot stan för att möta upp robin lite snabbt och fixa lite grejer. Sedan tillbaka hem för att ordna det alldra sista och sen raka vägen ner mot stan för att äta på butler´s tillsammans med ett gäng brudar för att leticia fyller år idag !! Tusen grattis till dig hjärtat ♥ Efter det blir det fjordfestivalen, kör all in ikväll så det kommer nog att bli finfint ska vi se. Sover hos albin inatt också. Men vi får höras när vi hörs helt enkelt så ha det så bra för det ska då fan jag ha. herrå

lite bilder från igår då vi var ute med båten vid en lagun och badade och solade, hur mysigt som helst !








här kommer ett par ego trippade bilder







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0