9e juli 2011

Åå sicken härlig dag det har varit !! Legat ute i solen och badat hela dagen tillsammans med vänner, kan inte bli så mycket bättre en varm sommardag. Åkte ut till sunningen vid tre tiden ungefär med annie, kom linus, sebbe och lukas strax efter och därefter dök albin, erik och henke upp. Badade vi och hade det allämnt härligt osv. Senare frammot ja jag vet inte klockslag så åkte några och så var vi några kvar som chillade vidare i sebbes sommarstuga. Det var ju bara för härligt! Jag har precis släppt av annie nere i stan så nu ska jag bara packa ner lite i min väska så bär det av igen, ska vara med albin, kiffe och sigge ikväll, sover även hos min älskling, så mysigt. Nu har helt plötsligt himlen täckts utav gråa regn moln och åskan är påväg.. Det som för bara en halvtimma sen var klarblått på himlen? Men nu får jag försöka sätta lite fart här så att jag kommer iväg någon gång.. so long homies

en del bilder från idag


















innan jag satte mig på min pärla och brummade iväg mot sunningen, den här bilden tog jag hemma hos min farmor och farfar, var på kalas hos dom innan jag träffade dom andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0