drar in till stan en stund bara

Drar in till "city" alldelestrax tillsammans med martina. Vette sjutton vad vi ska göra, men i brist på annat så får det bli en tripp till stan. Kanske blir så att vi sätter oss på en parkbänk och snackar med fåglarna? Allt kan hända, allt är möjligt. Haha, helt miffad känner jag mig idag, det kan nog nathalie intyga vart helt väck hela morgonen har jag vart. Yeye, kvällen ska jag iallafall tillbringa tillsammans med min pojkvän, pizza står på schemat och så ska jag sova hos honom för att han åker till kroatien imorgon. Vissa har det bra! Fast jag åker ju iförsig om fyra/fem dagar, beror på hur man räknar.. Så jag ska inte heller klaga ! Men nu ska jag hoppa i ett par braller här så att jag kan ge mig av någon gång. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0