För innerst inne vet dom om att dom har fel och du är underbar

Känns som att den här dagen bara har regnat förbi.. Rätt så skönt att veta att på onsdag ligger man på en solig strand och gottar sig!! Jag har iallafall fårr gjort två nödvändiga saker idag, jag har vart på en gudsjänst iförmiddags och jag har även lyckats packa klart ! Både resveskan och handbagaget, dock kommer jag att springa som en idiot precis innan vi ska åka och leta efter saker som jag glömt att packa ner haha så typiskt mig. Såg även på vm finalen ikväll med moa och tror ni inte att japanerna vinner då eller? Jeffla skit säger jag bara !! Usa borde fan ha vunnit hela skiten, men nej nej. Det var bra kämpat i vilket fall. Men nu så ska jag hoppa i säng för är trött som tusan så godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0