g-stad

Just nu ligger jag och "trängs" i en pytte liten säng i grebbestad tillsammans med min älskling i han och hans familjs sommar stuga. Här är det super mysigt och jag stannar tills på fredag då jag beger mig hem mot uddevalla för att fira leticia som fyller år och även besöka årets fjordfestival. Efter en massa krångel hit och dit med bussar lyckades jag tillslut komma med en buss vid tre tiden, dock försenad och som körde världens omväg. Blev inte ett dugg bättre av att shaffisen körde som om han vore hög haha hej åksjuka säger jag bara! Men när jag väl kom fram mötte albin och elias upp mig så tog en liten båt ut till en ö där det blev bad, sol och grillning. Mysigt ! Åkte vi och spelade minigolf efter det och jag fick total stryk av grabbarna.. Haha kass. Fick vi skjuts in till "stan" eller rättare sagt bryggan där vi käkade langos, hur gott som helst!! Efter det chillade vi mest runt på bryggan och elias drog vid tio tiden då jag och albin satte oss uppe på ett bärg vid ett alldeles gnistrande vatten och en vacker utsikt. Det var nog det mest mysiga och romantiska jag vart med om, så härligt att bara sitta där på en klippa vid vattnet och  prata om allt och ingenting med den som man älskar. Men nu måste jag avsluta här och fortsätta gosa vidare tillsammans med min pojkvän. Godnatt, sov gott


































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0