harry potter om mindre än 1 h

Yeees ikväll blir det bio med ett gäng vänner, harry potter blir det!! Sista filmen känns verkligen super wierd att det inte blir något mer hp i framtiden.. Men nu ska vi inte deppa ihop oss för jag har en grym kväll att se fram emot ! Efter bion sover min flicka nathalie hos mig, så det kommer bli stört mysigt. Idag skulle jag egentligen vart med martina men det blev strul hit och dit så det tar vi imorgon istället. Så istället var jag med nathalie idag, var med när hon klippte av sig sitt hårt, galet att hon vågade men snyggt som tusan blev det ! Sedan har vi även tagit oss en fika och så har jag hunnit och slinga hennes hår blondt också. Men nu måste jag sätta lite fart här så jag hinner i tid. So long suckers

dagens outfit


en söt bild på nattis fjanten också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0