i'm home dude's

Nu är jag hemma igen! Har ni saknat mig? Självklart... Haha ne men nu är jag som sagt hemma igen efter fyra toppen dagar i sveriges huvudstad. Det blev tyvärr inte sååå mycket bilder utan mest lite halv bra bilder bara för att jag ska ha något å visa er. Så dom kommer jag att publicera lite snabbt bara. Har väl egentligen ingenting mer å meddela förtillfället... Jag mår bra vilket jag hoppas att ni också gör så hörs vi mer imorgon istället. Fred ut homies

startar upp med en bild ifrån grönan, albin har flax som vinner stjärnvinst osv osv...






en bild ifrån ett utav alla våra kvällsdopp.. 23 grader i vattnet, hur härligt som helst !






haha åå jävlar utväxten säger jag bara... grovt... ser ut som att jag har brunt hår med blonda slingor eller något






fina fötter


lite halv knäppa bilder på mig och min yngsta kusin emil








vårat mysiga lilla bad ställa som vi besäkta om kvällarna






avslutar detta inlägg med två super snygga och rå seriösa bilder



Kommentarer
Postat av: Anonym

köpte du något? kan du inte visa upp det isf? ;)

2011-07-05 @ 11:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0