Nu är jag tillbaka på banan igen

Tjintjong, nu är jag tillbaka på banan igen ! Kom hem vid ett tiden inat men då hade jag allt möjligt annat för mig dock att jag inte kom i säng förens halv sju på morgonen.. Så med andra ord är jag svinigt trött nu !! Men det var det värt serru. Jag har haft en helt fantastisk vecka i underbara turkiet, i den mysiga staden side! Det har blivit mängdvis av sol, bad, shopping och mysiga resturang besök. Jag har njutit i fulla drag och haft en så avkopplande och rolig vecka. Dock var det liiite för varmt, närmare 45 grader dagligen, så det gick knapt att ligga uppe och sola i en kvart utan att man höll på och smälta bort utav värmen. Men inte ska man väl klaga inte ! Precis som jag lovade så har jag tagit en hel del bilder så jag kommer att bjuda på ett litet smakprov redan i detta inlägget. Vi säger som så tills vidare, herrå

turkiet bilder del 1

på flyplatsen


väl på flyget högt över molnen






väl framme, andra dagen i poolen




















haha mina ögon ser ut som två svarta streck?!






























det blev många törstsläktande glas med isvatten




nyduschad och fräsh någon kväll i början av veckan


utsikten över hottellet ifrån min och moas balkong


här kommer ett gäng bilder på några ruiner ifrån antik side




















dag två


på stranden


















här i den lilla gummi båten på väg lite längre ut för att flyga i en sån där ballong efter en motorbåt, haha skjut kul !










en kväll ute på en mysig restaurang


en kväll då jag ägnade mig åt lite tidsfördriv bara haha





haha en lite små kul bild, vill dock meddela att den glassen som dom käkar på bilden är lätt universums godaste glass !!













en annan mysig restaurang kväll
























sista kvällen




















Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka åkte du med?

plus din blogg är awesooooooooome!!!

2011-07-31 @ 12:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0