Nu är man hemma efter en skit go kväll i trollhättan

Yes, nu är man hemma igen efter en skit go kväll i Trollhättan på fallens ! Blev att jag och sara åkte dit redan vid fem tiden, så då åkte vi dit tillsammans med marcus, lucas, john och alex. Softa grabbar. Ja, sen rullade kvällen på och jag säger bara det att den var skit go, verkligen. Var egentligen tänkt att jag och sara skulle möta upp malin, ida och victoria där men ja haha det blev inte så utan vi träffades i kanske fem minuter sen rörde vi oss åt olika håll, thats why om nu någon av er läst inlägget under och blivit lite förrvirade. Men nu så måste jag hoppa i säng för ska upp dö tidigt imorgon för måste på en gudstjänst... FML. Jaja, inget att göra. Snackar mer imorgon

I bussen på väg till trollhättan






den här bilden får stå för "dagens outfit"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0