om du aldrig har testat, hur kan du då vara säker?

Tjosan i trosan, sitter ute i solen på min pärla och försöker blogga.. Går inget vidare, med tanke på att jag är hos min farmor och farfar och här finns ingen mottagning överhuvudtaget ! Men nu så hoppas jag att detta ska publiceras iallafall. Det jag ville meddela var att gårkvällen på fjordfestivalen var kanon ! Jävligt rolig kväll var det. Firade vi in sara precis vid tolv slaget för idag fyller hon år !!! Så ikväll blir det firande på skepsviken tillsammans med ett gäng vänner. Efter det åker jag hem till nathalie och sover hos henne ikväll, för känner att jag verkligen behöver få prata ut om lite saker och ting. Precis ätit söndags middag här hos min farmor och farfar och ska snart bege mig av hem för att fixa det alldra sista och så raka vägen mot skepsviken. Vet inte om det blir någon mer uppdatering idag, om inte så hörs vi imorgon. Fred ut

här kommer ett gäng bilder utav sämsta kvalité ifrån gårdagen, både ifrån fjorden på kvällen, fjordstjärn finalen som sara var med i och ifrån skepsviken

 

 

 

 

 

 

 

 

här kommer ett gäng bilder ifrån skepsviken igår eftermiddag
 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem vann fjordstjärnan? :)

2011-07-31 @ 18:04:25
Postat av: fanny

hahah och så är jag med på eeeen bild !! :D

2011-08-05 @ 16:53:53
URL: http://fannymagdalena.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0