Q & A x 2

anonym: va heter malin i efternamn?

grym blogg älskar den!!
och du är grymt fin fortsätt vara dig själv och lev livet kram.

svar: Evertsson. Tack så mycket, roligt att höra ! Blir så mycket roligare att blogga när ni komenterar, specielt sånna här peppande komentarer! kram


sofia gustavsson: vilka ska du till grebbestad med? :D
svara gärna som inlägg :D
kram!

svar: Egentligen var det tänkt att jag skulle dit med linus, sara, annie och martina. Men nu är det som så här att varken jag, martina eller annie ska dit längre. Utan sara och linus åker dit ensama eller om dom nu tar följe med någon annan. Jag hade gärna åkt dit och levt livet, men det blev rätt så struligt med lite allt möjligt som tex bussar osv så jag beslutade mig för att hoppa över det i år faktiskt. Det kommer säkert att bli en toppen dag och kväll för dom som ska dit men som sagt tyvärr får jag avstå. Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång e du ? svara som inlgäg :D

2011-07-11 @ 22:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0