sleepmode

Nu är det dags för sleepmode för min del.. Är redigt trött så bäst att komma i säng innan man störtar. Idag har jag varit med Sara. Vi har haft det riktigt mysigt, trots det kassa vädret. Vi träffades i stan där vi fixade lite ärenden, köpte med oss lite granna och åkte hem till Sara och laggade pommes med cheddar dipp, mums så gott !! Satt vi och små pratade om lite allt möjligt och senare under kvällen tog vi oss en tripp till torp för att kolla läget lite. ONOFF har ju gått i konkurs så 25 % rea är det på hela sortimentet, skynda fynda säger jag bara !! Hittade en massa godbitar men jag höll i pengarna, för jag har andra saker som jag ska lägga dom på serru. Men nu så måste jag försöka komma i säng.. Måste bara ner med tvätt så att det hinner tvättas innan allt ska packas på söndag. Kiss and godnight

En bild på min söta vän bara


En väldigt kass bild på dagens outfit, man ser inte mitt fjäderärhänge eller mina skor som nästintill gör hela outfiten men det får väl gå antar jag. Som grädde på moset så ser jag ut som en zoombie i ansiktet, haha jag brukar inte säga så men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0