T.R.Ö.T.T

Usch nu är jag verkligen döds trött.. Så detta får bli ett hyfsat kort inlägg så att jag kommer i säng så fort som möjligt. Idag har jag iallafall haft en väldigt mysig dag. Vaknade upp hos nathalie tillsammans med henne och amanda. Åkte vi till landbadet nästintill direkt och låg där i solen och stekte och gottade oss i fyra timmar. Sedan bar det av mot frisörsallongen för moa, nathalies lilla syster skulle klippa sig så då följde vi med. Efter det åkte vi hem till nathalie och käkade lite, chillade osv. Vid kvart över sex tiden satte jag mig på min pärla och åkte hem en snabbis för en dusch och lite käk och sedan direkt iväg till albin där även kiffe var. Chillade jag med dom fram tills dom skulle åka iväg på premiären av den nya och sista harry potter filmen. Wraa den ska jag se imorgon med ett gäng vänner, längtar !! Men nu måste jag hoppa i säng här faktiskt, så godnatt med er allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0