måndag - 13/5

Verkar som att nästintill alla grundskolori hela uddevalla ska till bodele imorgon för olika aktiviteter? vet att några klasser ifrån väster ska dit, någon/några klasser ifrån äsperöd/sommarhemmet, någon/några klasser ifrån norgården plus hela ramnerödskolan på det. Hur ska detta gå? Kommer bli kaos haha. Inte helt hundra på om jag ska dit faktiskt, det får vädret avgöra imorgon när jag vaknar istället. Inte helt säker på om det är klockan tio som vi ska samlas där heller.. haha noll koll känner jag. Men iallafall..

idag så var vi på lindesnäs vårat arbetslag på skolan det var tänkt att det skulle bli en mysig dag med skönt väder. Men istället blåste det nått så inåt så det var rätt så segt vi bara satt där ungefär haha. Så istället för å sitta kvar ytterliggare en timma så kom felicias mormor och hämtade upp mig, felicia, josefin och martina. Släppte hon av mig och martina i stan så då drog vi och köpte nudlar och åkte hem till henne och käkade det medans vi tjötade lite allmänt. Drog en promenad hem efter det, chillade mest. Vid halv fyra tiden åkte jag hem till albin och var en stund med honom innan hans träning. Vid fem tiden åkte jag till martina igen för hon mådde inte så bra och behövde prata så självklart följde jag med henne ut på en liten promenad så vi fick pratat lite. Efter det så åkte jag till torp var tvungen å fixat en grej men lyckades inte hitta det jag sökte så istället blev det ett par välbehövda jeans midje shorts (vet vad du tänker nu linnda men jag behövde faktiskt shortsen för mina andr midjeshorts är nästintill för små) haha. Och nu avrundade jag kvällen med en spring/powerwalk runda med min pojkvän. NU blir det bädden.tack å hej för idag mina kära

dagens outfit, dock hade jag med en stickad kofta över


älskling ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0