nothing can bring me down, so don't even try

En irriterad nathalie sitter just nu och skriver detta, åå fy fan vad trött jag blir på folk som bara försöker övertyga en om att man inte duger som man är osv osv... Inte direkt så att denna personen sagt rakt till mig med sådanna ord utan "omvandlat" dom ungefär så att det ska låta som att den personen inte menar något illa. Blir bara så jävla trött. Man kämpar för att hålla självförtroendet vid liv och så finns det människor som bara vill försöka sänka en på några få minuter.. men jag ska inte sluta å kämpa, jag vet att jag är bra som jag är och faktiskt har det bra så ingens jävla ord ska få trycka ner mig, jag är huvudpersonen i mitt liv jag skriver mitt eget manus och jag spelar efter mina egna regler.

Snart ska jag iallafall åka en snabbis till torp ifall jag orkar.. ska få köpt mig en keps bara. Har sträckt mig i mitt ena lår, ont som tusan gör det. Kan inte böja mig pga ryggont osv osv... Haha snacka om att man var otränad innan det här danslägret drog igång ! fyfasen säger jag bara.. Imorgon blir det en låååång sovmorgon, upp klockan kvart i åtta varje morgon har inte vart specielt mysigt. Senare i eftermiddag/kväll ska jag träffa annie. Vi hade tänkt grilla lite men ja vi får väl se vad vädret avgör. Men nu avslutar jag här.. Ta hand om er ♥

lite bilder ifrån danslägret och ifrån övernattningen, haha sorgligt men det finns inte en enda bild på mig som jag ser "normal" ut på massa fula grimaser på alla haha, that's how i am  
    

 

 

  tack å hej leverpastej


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack! Du skrev precis de jag ville att någon skulle skriva.. Varför ska alla liksom hålla på att trycka ner någon annan? Bara irriterande. Älskar din blogg fortsätt så tjejen och stå för de du tycker!! :D<3

2011-06-23 @ 22:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0