Nu har sommaren kommit på riktigt

Ja, precis som rubriken lyder, nu har sommaren kommit på riktigt !! Idag blir det sol å bad på sunningen tillsammans med albin, kiffe och sigge. Kommer säkerligen att bli hel mys ! Dock så måste jag först iväg en sväng till umo för att skriva ut ett hel års resept på mina p-piller.. Sedan iväg till friberg för att köpa olja och kolla en grej med låset på min moppe, som har blivit helt cp sen jag vurpa. Sen bär det ut direkt mot sunningen för en härlig dag med vänner. Senare i eftermiddag/kväll måste jag även iväg en sväng till torp för at få köpt en present till min kusin samuel.. Och så måste jag börja packa inför stockholm också, inte ens börjat än och vi åker imorgon?! Haha men det löser sig allt ska vi se planet lyfter ju inte förens imorgon eftermiddag så. Men nu så måste jag dra mig så jag hinner med allt, pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0