söndag 19 juni

godmorgon allesammans ! Eller kan man säga godmorgon nu? Klockan är ju snart halv två.. Men jag och nathalie ligger fortfarande i sängen och gottar oss så. Utanför regnar det så man får ju inte direkt lusten att gå upp ur sängen direkt. Igår blev det ingen mer uppdatering, det ber jag om ursäkt för. Blev även lite ändrade planer igår.. Var som sagt tänkt att jag skulle till juni cupen tillsammans med malin men det kom lite förhinder ifrån hennes sida så jag åkte dit tillsammans med sara istället. Innan jag åkte dit var jag på kalas hos min moster och morbror, väldigt mysigt ! Träffade jag nathalie senare på kvällen. Drog vi in på jc discot en kvart ungefär haha så jävla värdelöst så det är inte sant asså !! Så vi åkte nästan dirrmode där ifrån och upp till calle istället där han och otto softade. Var vi med dom fram tills halv två tiden på natten ungefär. Käkade vi nudlar när vi kom hem till mig och sen slocknade vi som två små ljus. Men nu så ska jag och nathalie glo på någon film och senare idag ska jag träffa albin. Men mer om det senare.. kisses so long

en bild på calle och otto också

Kommentarer
Postat av: Nathalie Taby

Grymt underbara människor!

2011-06-19 @ 17:40:29
URL: http://jag har ju ingen dåva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0