be someone before you are gone

nu är jag så redigt trött så nu ska det allt sitta fint med lite sömn! det har vart en kanon dag/kväll säger jag bara ! vaknade upp bredvid min älskling imorse, dock hade jag försovit mig så det blev lite stressigt där ett tag. men jag lyckades komma hem i tid iallafall så jag hann å göra mig iordning osv. sedan åkte vi till sund, skulle fira klara som fyller 17 år, hon fyllde för några dagar sedan men det var först idag som vi firade henne! gick klara, moa och jag ut på en härlig promenad också, fick pratat om allt som man hade på hjärtat, härligt. nu ikväll så skulle jag egentligen med klara hem till rasmus på fest, men icke jag stannade kvar istället, men lika bra det. så glodde lite på melodifestivalen och erik saade gick vidare till eurovision song contest, tycker inte riktigt han borde ha vunnit kanske, men men det går som det gåt helt enkelt. åkte vi hem vid tio tiden eller nått kanske. men nu så blir det definitivt bädden för min del så godnatt sweethearts ♥

grattis i efterskott klara ♥


en bild på mig och klara från i somras




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0