do you feel like a man when you push her around



google.se
om
somebody dreams about you every single night:
Jag ser att du hade lite fina bilder på våran hemsida, skulle bli glad om jag såg dom här på din blogg inom kort tid! hittar du dom inte så kan du gå in på facebook! (a)

Ps. Tror du vet vem jag är !

svar; CALLE NU ÄR DU ILLA UTE !!!!!!! :o



hejsan, är på förvånatsvärt gott humör vilket känns underbart ! precis kollat på en film med min pappa, mysigt. innan det var jag hemma hos nathalie där jag har vart hela kvällen och eftermiddagen. vi har inte gjort något specielt utan mest softat och kollat på en så otroligt bra film! annars har det bara vart en hel vanlig skoldag, dock hade vi dans på idrotten idag igen, vilket jag uppskattade iallafall! idag hade vi sandra ifrån kulturskolan som dans lärare eftersom att pernilla var sjuk. sandra är min MTV/FUNK danslärare och jag tycker att hon är grym! dock var det mer styrka och stretching idag, (eller hur det nu stavas) men det var allt gött det med. men nu så hade jag tänkt komma i säng i tid för en gångs skull, så godnatt sötnosar ♥

går tydligen inte att ladda upp musik nu så ni får klicka på länken för att kunna lyssna på världens underbaraste låt ♥

http://www.youtube.com/watch?v=sv8TNMaFROY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0