grattis linnda mitt hjärta ♥

nu har jag kommit hem och ska alldeles strax borsta gaddarna osv. idag fyller ingen mindre än min underbara tös linnda :D vi har haft en kanon dag tillsammans med goa vänner. vi slutade skolan vid halv tre tiden, då satte jag mig på 3an ner mot stan drog jag vidare mot min mammas jobb för att hämta lite saker. sen vidare upp mot väster skolan där jag mötte upp albin, kiffe och linnda. för vi skulle nämligen vänta på sara som slutade kvart i fyra. efter det så drog kiffe hem och vi andra drog vidare ner mot stan. där nere mötte vi upp linus,sahin och alex. sedan träffade vi även på andra godingar som vi chillade lite med. men sen drog vi vidare mot pingvin, så hingriga som vi var så satt det fint med en massa mat ska ni veta. påvägen dit så mötte vi på nathalie och någon kompis till henne hette hon carro tro (?) är så dålig på detta med namn men tror det var så. så då följde dom med och käkade med oss. jag klämde i mig en fet chicken bits tallrik med pommes. skit gött vill jag meddela. satt vi där och tjötade och hade det trevligt en stund. sen chillade vi runt lite och sen vidare till bowlinghallen. skit grym var jag verkligen.. haha näst sist. känns rätt så värdelöst faktiskt, men jag skylle på kloten ;) efter det då var väl klockan runt sju tiden, ja då drog vi in mot stan igen. satte vi oss på kampenhof och väntade på linus buss och sen droppade sara efter en liten stund. så hoppade resten på 5an och åkte runt hela stan. så kom jag hem vid nio tiden ungefär och nu sitter jag här. vi har iallfall haft en kanon dag som sagt, mycket skratt osv. alltid lika härligt med dessa godingar. men nu så ska jag som sagt börja göra mig iordning inför natten. godnatt ♥

linnda tog lite bilder idag som hon förhoppningsvis skickar till mig imorgon, så då får ni något att glo på. så ni får en annan bild så länge istället. kärlek till tösen på bilden iallafall ♥


dagens outfti;
over knee-kapahl | strumpbyxor (som nu mera har världens fetaste hål överallt)-åhlens | kofta-bikbok | tshirt-monki | plus mina svarta kängor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0