i don't want to hear it if it something that you don't mean

nu sitter jag hemma hos calle och väntar på att han ska käka färdigt. sen blir det väl någon film av något slag. blir bra. fast vid tio tiden måste jag börja röra mig hemåt eftersom att albin kommer och plockar upp mig vid elva tiden, ska nämligen sova hos min älskling inatt. mysigt. kom precis hit, innan det så var jag på dans träning. gick skit bra idag tycker jag, blir bara roligare och roligare ju mer det närmar sig dansuppvisningen! eftersom att temat på hela föreställningen är "den röda skon" så är det tänkt att jag och linda johansson ska inleda hela dansen genom att vi går in på dansgolvet i röda pumps, och beter oss som riktiga fjortisar! tillslut kommer resten av dansgruppen och ställer sig i en ring omkring oss som riktiga gangsters eller något, och där mitt uppe i allt så får jag och linda slänga på oss hiphop kläder istället och så drar dansen igång. haha det var vårat enda sätt att få med "den röda skon" i dansen så det får helt enkelt bli så här ! men det blir nog bra ska vi se :) ni har säkert fått er en hel knasig bild av alltihopa nu, but trust me det ser mycket bättre ut än vad det låter, lite svårt att förklara nämligen hehe. men men, innan dansen började så bestämde sig jag och linnda oss för att köpa med oss en fet kladdkaka och sätta oss inne på sinclair och mumsa i oss den innan dansträningen, vilket vi också gjorde haha ! så jävla tjocka är vi ibland haha. och innan det var vi hemma hos mig och käkade lite och lite annat. annars har det bara vart skola idag osv. det gammla vanliga helt enkelt. med tanke på att detta inte är min dator jag sitter vid så blir det ingen dagens outfit och ingen bild heller för den delen.  bye bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0