let's find someplace to stay tonight



dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig, men det blev helt okej endå. var egentligen så att jag skulle träffa albin efter skolan, vi har inte träffats på över en vecka nu och jag saknar honom nåt så inåt.. men så skulle han tydligen ha hockey träning i sista sekund, så det var bara för mig att helt enkelt sucka och ta det med en nypa salt, you know. så jag stannade hos min fina vän linnda. med tanke på det fina vädret så satt vi ute i solen lite och drack coca cola medans linnda klirrade lite på sin gitarr också, härligt ! var jag med henne fram tills kvart i sju tiden då jag var tvungen att dra på dans träning. dans träningen var iallafall precis som vanligt peppande och rolig ! :d efter träningen åkte jag först hem till mamma en snabbis, jag skulle slänga ner lite pick pack. sedan drog jag vidare hem mot min pappa. käkat en god cactuz sallad medans vi glodde på mamma mia! men nu så blir det bädden för min del, ceya ♥

Anonym
om i will cross the ocean for you:
var köpte du shortsen?

svar; dom köpte jag på vero moda för drygt två/tre år sedan. strech så dom passar fortfarande, visst sitter dom betydligt tightare nu än vad dom gjorde förr men det är mina absoluta favorit shorts som har hängt med många somrar nu ! :d             

                                                                                                                         

nu undrar ni väl säkert varför i allsindar som jag lägger ut samma bild två gånger fast i olika nyanser, jo det är nämligen så att just den bilden har jag tänkt att använda som header (ska nämligen göra om bloggen) men då behöver jag lite hjälp ifrån er läsare med tanke på att jag har beslutsångest över om jag ska använda den svart vita eller den färgade bilden som header, komentera gärna era åsikter! tacksam för svar !


jag vill tacka dig Gud för att du har skapat en så vacker och unik perseon här på jorden och jag är evigt tacksam över att jag fått chansen att få växa upp tillsammans med henne, jag älskar henne ♥




jag saknar min älskling nu :(

Kommentarer
Postat av: anonym

Absolut den svart vita bilden! Klart snyggast! Den kommer nog bli jätte bra som header ;) <3

2011-03-25 @ 22:05:27
Postat av: linnda

- älskar dig med gumman, du är underbar. snart kommer låten ut

2011-03-26 @ 01:51:19
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: b

den svart vita bilden, sjukt fin!

2011-03-27 @ 17:53:40
URL: http://bpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0