my love will follow you and stay with you, baby you are never alone

shobre. jag har bara lite lagom mens värk just nu så jag ska nog gå och begrava mig i sängen snart tror jag.... men innan det ens kommer på tal så ska jag berätta lite kortfattat om min dag. skolan rullade på som vanligt. dock hade vi dans på idrotten idag, pernilla var hos oss ifrån kultur skolan och dansade, jag och linnda har haft henne förr i dans och vi båda tycker att hon är grym, så det var ju nice. skit roligt var det iallafall. efter skolan tog jag bussen ner mot stan för att möta upp annie vid halv fyra tiden. drog vi in på donken och satte oss och käkade en massa mat! kom julia, marika och bellan och satte sig och tjötade en stund med oss också. trevligt. men sen begav vi oss vidare mot motions huset, dom har ju slutat med det dära två veckors prova på nu men eftersom att annie känner sabina som har kort där så fick hon prova på kort vilket jag också fick bara för att jag är så grym ! haha ne men bara för att jag går i samma klass som hennes son eller något ;) skit snällt iallafall! så ska dit på onsdag igen och gå på ett pass osv. men idag gymmade vi inte utan vi solade bara, som sagt 10 :- för tjugo minuter känns ju nästan gratis. efter vi hade solat klart drog vi in mot stan igen. mötte jag upp nathalie och så tog vi någon buss hem till calle. chillade vi mest och gjorde inget specielt egentligen men trots det så var det himla checkt endå vettni ! förlängde även livet lite mera ikväll när vi kollade på en så sjuk film haha älska tecknade filmer asså ♥ men nu så har jag inte så mycket mer på hjärtat så avslutar väl här. godnatt !

vet att det vart rätt så kasst med dagens outfit det senaste, sorry ska försöka börja med det igen !


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du och albin legat med varandra än??

2011-03-08 @ 18:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0