i will cross the ocean for you



...
om
min moppe har kommit !:
fick du en helt ny moppe, vad kostade den?

svar; ja den är helt ny. betalat lite granna själv iallafall. den kostade 22 900 :- men jag tror att vi fick den någon tusen lapp billigare.


fan vad gött med dagar som denna, bara en massa sol och go vår värme, känns för jävla underbart asså ! efter skolan följde jag med linnda hem en snabbis, sen tog vi bussen mot torp. där fick jag köpt mig lite saker inför dansen och lite annat smått och gott. (bilderna nedan) så fort som vi fått köpt oss det så tog vi bussen in mot stan. tjötade vi lite med maria och sara som vi stötte på. men ganska så snart tog vi bussen hem till mig. nu har vi käkat lite och nu chillar vi mest. senare ikväll kommer nathalie en sväng så hon får hämtat hennes grejer hon har här hos mig. blir bra. ja har inget mer att berätta för tillfället så bye bye ♥

dagens köp kommer här;
linne-bikbok
glasögon-ginatricot
hoodtröja-bikbok (till streetdansen)
pumps-hm (till mtv/funk dansen)






dagens outfit;
shorts dress-bikbok
svarta nylonstrumpbyxor-lindex
chilklack skor-dinsko
halsband-mammas




Kommentarer
Postat av: ronja :D

hej :D du, vet du vart man köper sånna leggins du har på dig på den bilden? med det gråa linnet? <3

2011-03-22 @ 23:18:50
Postat av: j

när köpte du ditt "usa" linne? vet du om det finns fler sånna ute i affärn?

2011-03-23 @ 14:53:47
Postat av: Anonym

var köpte du shortsen?

2011-03-24 @ 21:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0