lördag - 21/5

hallå allihopa ! sämst uppdatering från min sida, yes i know. kanske tappat suget lite granna för detta med bloggandet? inte direkt så att jag kommer sluta blogga men tyvärr så fortsätter det nog med min dåliga uppdatering tills vidare. yeye, igår så var jag iallafall i skolan till halv tre tiden. hade tyska prov igår som gick rakt åt h*****e, fuck it. jaja, senare frammot kvällen så var det dans träning, sista träningen i street dance innan uppvisningen nästa helg ! taggad nåt så inåt! efteråt var det tänkt att jag skulle iväg å bada å mysa lite tillsammans med martina, albin å erik. men det kom förhinder ifrån albins sida, så vi tar det någon annan kväll istället. lika bra. men vid kvart över nio tiden var min älskling hemma igen, så då åkte jag hem till honom och sov där. riktigt mysigt hade vi det. dock var jag tvungen att åka hem redan vid tolv tiden idag, med tanke på att jag ska ha släktkalas, för att jag har fyllt år osv. men nu så har jag inget mer på hjärtat.. så ni får ha det så bra tills vi hörs nästa gång. pussis ♥

dagens outfit
mina nya skinn shorts och min nya transparanta skjorta


fick ett så fint halsband av albins mamma, som en liten present för att jag fyllt år och fått körkort. åå så gulligt, blev så himla glad!
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Tänkte bara meddela om att du har jätte fin blogg & ditt utseende är helt fantastiskt!



Hade också en annan sak på hjärtat, vart köpte du din transparanta skjorta?

2011-05-21 @ 14:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0