måndag - 16/5

hade mitt moppe slutprov idag på trafikverket och jag klarade det !! så jävla gött med körkort nu asså. fan vad jag kämpat med detta haha. så för att "fira" det lite granna så åkte jag och mamma till överby, gottade i oss varsin fet kebab tallrik och sedan tittade vi runt lite. jag fick med mig ett par skor och ett par shorts, grymt nöjd är jag ! efter jag hade kommit hem hämtade jag såklart moppen direkt och åkte hem till nathalie där hon och patrik låg och kollade på varsin film, haha. patrik kollade på någon kass film medans jag och nathalie glodde på one tree hill, så himla underbart ♥ var jag hos henne till nio tiden, då jag körde hem igen. men nu så hade jag tänkt softilera vidare till lite go musik. några grovt goa bilder bjussar jag även på...

ps. bilder på dagens köp kommer upp imorgon !


                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0