söndag - 1/5

fråga; vart har du köpt tubtoppen !? snälla svara:)

svar; på bikbok för 150 kr :)

idag är det första maj, en hel del som händer denna månaden! jag startade upp dagen i bäve kyrka med en gudstjänst som vi i kreativ och friluftsgruppen höll i. jag plus några fler tjejer sjöng några sånger osv. det slutade vid tolv tiden och då fick jag skjuts hem av viccan, snällt ! träffade jag calle en stund, var länge sen nu så! men det blev dock bara en liten stund för linnda och alex skulle sedan komma hem till mig. så vi chillade bara glodde lite på tv osv. sen drog alex hem och då chillade vi vidare, tryckte i oss lite gött snack.åkte hon hem någon gång under kvällen så då passade jag på att plugga moppe teori, har mitt slutprov den 16 och självklart vill jag klara det !! efter jag kände att jag var klar med det för ikväll så drog jag en prommis hem till min pappa. sover här ikväl, så vi har kollat på en spännande film och bara myst. men nu så hade jag tänkt sova, en ny skolvecka startar upp imorgon så bäst och vara någorlunda utvilad. godnatt sov gott ♥

-all those feelings that i have deep inside of me


Kommentarer
Postat av: Ilaf Yassin

sv: gör du det, annars kan du alltid prova ljusrosa, jag tycker du passar i den färgen otroligt mkt! :)

2011-05-02 @ 07:01:10
URL: http://ilafyassin.blogg.se/
Postat av: Anonym

var har du köpt detta linne? hur mycke kosta det ? vilken storlek?

2011-05-02 @ 07:05:23
Postat av: Anonym

vart klipper du dig? sjukt fint hår! :)

2011-05-02 @ 15:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0