4:e November 2011

God dag kära läsare. Idag är det många som är lite små deppiga för att det är "sista dagen på lovet" men så ser inte jag det för även om det här tekniskt sätt kanske är sista lovdagen så är ju fortfarande hela helgen kvar så so what ifall det kallas för helg istället för lov man är ju fortfarande ledig iallafall. Min dag och framför allt kvällen ser ytterst lovande ut. Om en stund ska jag åka hem till Annie där vi ska fixa och dona lite inför ikväll. Vid fem tiden åker vi hem till Linda och hjälper henne med middagen och lite annat inför ikväll. Och vid sju tiden så kommer resten utav tjejerna på middag ! Efter middagen så ska vi ner till Annies båt på lite förfest där och sedan vidare ut i natten. Sover hos Nathalie B ikväll också så det ska nog allt bli riktigt trevligt. Ikväll ska vi fira halloween nämligen. Vissa firade det förra helgen, vissa firade det nu under vecka och vissa firar det nu denna helgen, som vi då tillexempel. Detta kommer definitivt att bli en kalas bra kväll. Jag är väldigt osäker på ifall det blir någon mer uppdatering jag skulle inte tippa på det iallafall så förvänta er inte för mycket !! Annars så hörs vi imorgon. Puss & kram

Två bilder på en go och glá Nathalir från i grebbestad i somras. Saknar det (!!)


Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-11-04 @ 17:35:20
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: natalie - häst och fotoblogg

fin och bra blogg du har! :)

2011-11-04 @ 18:12:33
URL: http://naataliemattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0