Besluts ångest (!!)

Anonym: Nathalie , jag älskar verkligen din blogg och du är sjukt fin !
jag älskar din stil och allt med dig :)
go on girl ♥

Svar: Kände att jag ville svara på den här fina komentaren. Tack så hemskt mycket ! Du anar inte vad glad jag blir av sånna här fina komentarer. Roligt att du har ett sådant possitivt intryck utav mig, så roligt att höra. Grym är du som tar dig tid och skriva sånt här till mig. Massa kramar ♥


Jag har aldrig varit särskilt intresserad utav Plus Gymnasiet dels p.g.a det är en friskola och sedan p.g.a av saker som jag har hört ifrån olika håll och så vidare. Men idag när jag och Linnda drog dit på öppet hus så ändrades min åsikt helt och hållet. Verkar som att samhäll på plus gymnasiet verkligen är något för mig men jag vet inte.. Eftersom att jag fortfarande väljer mellan dans eller samhäll på akademin. Ja, jag får väl se vad det lutar åt. Snart ska jag iallafall skugga dans linjen så får jag se efteråt vad jag tycker och tänker kring detta. Well, nog tjötat om gymnasie val nu. Efter att vi hade varit där så bara vi allmänt strosade runt ett tag och sedan åkte vi hem. Just nu är jag bara hemma och tar igen mig och senare ikväll ska jag träffa Annie så får vi se vart kvällen för oss. Blir iallafall en hyffsat lugn kväll och ska komma hem i någorlunda tid för är riktigt trött känner jag så har inte så mycket ork i kroppen. Men vi höres kanske mer senare annars talas vi mer imorgon. Ciao




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är rescencent åt Yves Rocher. Häng med i höstens make up-trender och läs vad jag tycker här: http://caroflina.se/2011/november/nyheter-fran-yves-rocher.html#comment ♥ ♥ ♥

2011-11-12 @ 17:51:46
Postat av: Evelina Lindström

Ha en bra lördagskväll!

2011-11-12 @ 18:56:32
URL: http://doggisar.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej hur är det? :)

2011-11-12 @ 18:58:00
URL: http://cclarstroom.blogg.se/
Postat av: Louise Olsson

Hej tjejen! Rätt kul att jag läste din blogg och så stod de där om Plusgymnasiet och det är just där jag går, i Uddevalla och just Samhäll. Jag tycker verkligen du ska fundera på det, jag ångrar inte mitt val en sekund. Lärarna är bra, skolan är fin, människorna är underbara. Som jag har märkt på din blogg så gillar du att skriva och jag lovar att du kommer få så många roliga uppgifter, det är inte alls som vanlig samhäll. Du får mycket roligare uppgifter, du får intervjua människor, skriva artiklar, ta kort, debattera osv. Du får gärna skugga mig om du vill, bara att mejla! För det är en grym linje, kram!

2011-11-13 @ 20:53:16
Postat av: Louise Olsson

Hej tjejen! Rätt kul att jag läste din blogg och så stod de där om Plusgymnasiet och det är just där jag går, i Uddevalla och just Samhäll. Jag tycker verkligen du ska fundera på det, jag ångrar inte mitt val en sekund. Lärarna är bra, skolan är fin, människorna är underbara. Som jag har märkt på din blogg så gillar du att skriva och jag lovar att du kommer få så många roliga uppgifter, det är inte alls som vanlig samhäll. Du får mycket roligare uppgifter, du får intervjua människor, skriva artiklar, ta kort, debattera osv. Du får gärna skugga mig om du vill, bara att mejla! För det är en grym linje, kram!

2011-11-13 @ 20:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0