Första Advent

Idag är det första advent. Rätt så mysigt faktiskt men min jul känsla är inte direkt på topp med tanke på vädret.. Jag menar hallå vart är snön ?! Rätt så deprimerande faktiskt haha. Ute är det istället orkan, Berit har dom så fint döpt orkanen till. Anyways, går kvällen blev iallafall ytterst lyckad trots att tjejerna fick förhinder så att våran spa kväll aldrig blev av. Istället så åkte jag och Fanny hem till Vicktor och var där tillsammans med han, Johan, Magnus, Jennifer och Nathalie. Så det blev allt en mycket trevlig kväll ändå. Jag och Nathalie sov hos Fanny inatt också. Idag åkte jag hem vid halv två tiden. När jag kom hem satte jag mig med den förbannade fysik uppgiften, eller rättare sagt uppgifterna som vi har till på onsdag och blir inte dom rätt utförda så får man ig i fysik, hopp det känns ju väldigt roligt. Inte direkt faktiskt. Efter det följde jag med mamma och Christian ut till torp en sväng för dom skulle handla lite mat så då tog jag mig en kik i affärerna istället. Fick med mig en bh och en eyliner hem. Trevligt. Nu blir det maaaaaat, äntligen är hungrig as hell (!!!!). Efter det blir det att slå in lite julklappar haha är ute i väldigt god tid i år, härligt.

Dessa mobil bilder som vanligt... Får väl börja fotografera med min kamera igen !





Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Jag tyckte att det var ganska så mysigt med storm:)

2011-11-28 @ 09:53:19
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0