Hemma efter en kanon bra konsert !

Konserten gick så bra, det var verkligen jätte roligt och gosh sicker drag det var. Inte bara bland oss som var med i själva showen så att säga utav även i publiken. Verkligen jätte lyckat. Alla var så duktiga och det är helt galet sicken stämma som afrikanerna har... Dom är ju bara hur otroligt duktiga som helst ! Sedan med en massa grymma artister + 400 kör sångare på det så förstår ni säkert sicken power det var och hur bra det lät. Ska försöka att ragga upp någon som filmade så att jag kan visa det för er. Känns även bra att man gjorde detta för en bra sak. Pengarna går ju till barn i Afrika med AIDS HIV och så vidare. Så det känns väldigt bra att vara med och medverka när det är för en sådan god sak. Jag har lite bilder, Nathalie tog lite bilder och så tog mamma några men dom som hon tog blev ytterst suddiga så vet inte om det är så mycket att visa men jag kan ju visa någon bild så länge tills jag får Nathalies bilder bara så att ni får se på ett ungefär hur det såg ut och hur mycket folk det var inne i agnebergs hallen. Helt fullt var det. Med andra ord, en awesome kväll !!!

Två st suddiga bilder från konserten som min mamma tog. Bättre bilder kommer imorgon troligtvis men det ni ser är en del utav publiken på golvet och vi som står bakom scenen det är vi som är körsångare.



Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Just nu är det mest kvicka promenader och löpturer, men tanken är ju att det ska bli en del simpass också. Sedan ska jag få sjukgymnastik. Jag vill bli smal nu:) haha

2011-11-11 @ 01:13:51
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Amanda

God morgon! :)Hoppas du får en bra dag

2011-11-11 @ 08:26:52
URL: http://stockholmtomarbella.com
Postat av: sofia sörensen ♥

jättefin blogg! länkbyte? :D kram

2011-11-12 @ 19:21:28
URL: http://avfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0