Konsert - marching for life

Om en liten stund så kommer Albin och hämtar mig och kör mig till agnebergs hallen så att jag är där kl 4. Min moppe har ju lagt av p.g.a kylan och troligtvis så är batteriet slut (?!) fattar ingenting. Plus att mitt busskort är också slut. Så då får jag tigga skjuts av min gulliga pojkvän istället. Det blir iallafall repition, information och så vidare inför marching for life konsterten ikväll. För er som inte vet vad marching for life är för en slags konstert så är dom så här att det är afrikaner ifrån afrika då som turnerar runt i olika städer i Sverige och har dessa konserter då med lite kändisar och sedan runt 400 kör sångare ifrån den staden som då just då är i. Vilket den här gången är i Uddevalla. B.l.a Molly sandén, Tripple of touch, Kim kärnfalk med flera + 400 körsångare ifrån en massa olika musik klasser, körer och så vidare runt om i stan, så jag är en utav dom körsångarna så det ska verkligen bli jätte roligt och jätte spännande detta. Ska även bli så roligt att få träffa allihopa. Pengarna som dom får in från biljetterna t.e.x går till att hjälpa barn i afrika med AIDS HIV och så vidare. Med andra ord är det en god gärning och verkligen något som jag är stolt över att vara med och medverka i !  Jag är inte hemma förens tio / halv elva ikväll så förvänta er ingen uppdatering innan dess. Men nu måste jag rusa så hej så länge !

Dagens outfit // skor - bikbok // skjorta - ingen aning




mitt pick o pack till skolan idag, i brist på annat att visa


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är jätte fin :)

2011-11-11 @ 13:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0