Maskerad fest

Nu har jag rätt så nyligen kommit hem ifrån en maskerad fest med KU gänget. Det har varit en mycket rolig kväll och jag var utklädd till mimmi mus men tror mest att jag liknande en vanlig mus haha.. Innan det var det kör träning och dans träning som vanligt. Som ni säkert märkte så blev det ingen uppdatering igår kväll och det var för att jag var så sjukligt trött efter att jag kollat film med pappsen så jag slocknade direkt. Fotograferingen igår gick iallafall kalas bra men det var tydligen bara ett extra foto jobb som jag fick göra den riktiga mode fotograferingen i en studio och så vidare är först i februari men jag är glad över att jag fick vara med denna gången också. Jag fick gå runt i tio olika butiker och titta ut saker som jag till exempel föredrar är snyggt att ha på sig nu i vinter, på nyår eller som man kan köpa i julklapp till till exempel pojkvännen, mamma etc. Så fotade vi på det och så då såklart, jätte roligt och fotografen var så trevlig så, snäll som han var så körde han hem mig efteråt. Himla bussigt tycker då jag. Så det numret kommet ut någon gång runt den 12e december. Men nu så har jag väl dragit upp det mesta som har hänt under den här tiden som jag varit frånvarande haha.. Ni får ha det så bra tills jag har något roligt att berätta. Godnatt ♥

Massa bilder kommer så fort som Johanna har lagt upp dom på facebook !








Gårdagens outfit på detta // Poncho - åhlens // Grå lång oversize tröja - ginatricot // skor - bibkok


Kommentarer
Postat av: Johanna Christoffersson

hahaha, bilden xd

2011-12-03 @ 23:15:01
URL: http://rosaprickaar.blogg.se/
Postat av: Aline

Älskar skorna på sista bilden :) Det är så himla snyggt!

Såg dig i Torp magasinet idag, kulkul :D hur kom du med där?



Fin blogg.

Kram!

2011-12-05 @ 13:55:20
URL: http://stylebyaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0