Ni har väl inte glömt bort farsdag ?

Idag firas farsdag och jag själv ska uppvackta min pappa lite smått med glasstårta och present. Senare i eftermiddag/kväll ska jag iväg och träffa en vänn kanske drar en solstund var längesedan faktiskt. Gårkvällen var även kanon, bästa party kvällen på länge. Träffade Annie klockan åtta som vi hade bestämt och sedan så drog vi hem till någrs stycken och började där. Efter en stund kom Fanny och Amanda och kanske 45 min senare så drog vi oss ner mot stan. Träffade vi på ett gäng sköna kompisar och drog vidare upp till någon annan vid ungdomsmottagningen och där fortsatte det lilla roliga. Riktigt rolig kväll med andra ord. Kanske inte låter så värst kul när jag sitter och sammanfattar det så här men haha. Var tänkt att jag skulle ta en tidig buss hem så att jag skulle vart hemma kring elva snåret men beslutade mig för att åka hem lite senare istället så Robin kom och hämtade mig kring ett tiden istället och körde hem mig. Snällt ! Men nu så får jag avsluta detta för nu måste jag iväg och köpa glasstårta l mig och pappsen. Hej så länge

Lite bilder från igår kväll bara, tjoho





Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Okej så bra :) Jo det är bra med mej också :)

Tacks å mycket :) Lust att följa varandra via bloglovin?^^

2011-11-13 @ 15:01:35
URL: http://cclarstroom.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Nej okej va synd :(

2011-11-13 @ 15:16:17
URL: http://cclarstroom.blogg.se/
Postat av: Evelina Lindström

Min lördagskväll var helt okej :)

2011-11-13 @ 18:56:22
URL: http://doggisar.blogg.se/
Postat av: NÅN RANDOM BITCH VID NAMN NAIMA

BITCH LISTEN.. DU ÄR FET & ÄCKLIG ETT JÄVLA SKABBUNGE ÄR DU. JAG HATAR DIG. DU HAR LAGT PÅ DIG EN MASSA VIKT , SLUTA ÄT. BANTA I STÄLLET. JÄVLA HOOOOOOOOORUNGE!!!!! BORTSKÄMDA FITTA!!

2011-11-13 @ 19:57:58
Postat av: Detta tkr vi om : NÅN RANDOM BITCH VID NAMN NAIMA

hej hej okeeeeej... tönten som inte vågar stå för vem du är som la komentaren innan , igenom att du inte vågar stå för vem du är och inte skriver nåt som är sant så är det inga som lyssnar på ditt bullshit lilla gmn. och om du nu stör dig så mkt på henne, vafan läser du hennes blogg för då? .. inget liiiiv kallas det då ! Antagligen så vågar du ju inte säga vem du är för att du är rädd och avensjuk eller att du vet att du är mycket fulare. Eller förresten du kanske inte pallar säga vem du är för att du kommer få jävligt m´kt skit av hela uddevalla då, men för i helvete om du vill få ner nån så gå på nån me lite mindre vänner och självförtroende som bryr sig´. vill du fortsätta detta så ta de face to face eller säg vem du är ! Ett bra tips för att de ska gå lättare i ditt liv ;) puss & kram // uddevalla ! vi älskar dig nathalie <3

2011-11-14 @ 15:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0