Nu är jag alldeles slut efter en massa galenskaper

Under det här lovet så har det varit full fart, hänt en del och ikväll är nog första kvällen som jag ska få sova ensam i min egen säng, såå skönt ska det bli (!!). Denna dagen har inte heller gått till spillo till att bara ta det lugnt icke. Utan jag vaknade upp bredvid min fina pojkvän så trots att jag firade Nathalie igår kväll så sov jag hos honom för kunde ej sova hos henne. Så vid tolv tiden idag åkte jag hem och så kom Nathalie Billgren till mig. Åkte vi sedan hem till henne för att hämta lite saker och sedan ner mot espresso house för en mysig fika. Fick även köpt mig en bh därefter. Efter det åkte vi till Sportlife som har prova på vecka nu. Så gick vi på ett pass som kallades för body jam, fy i hela helvetet vad jobbigt det var må jag säga haha vi var absolut helt slut efteråt. Dansade ju arslena av oss vill jag ju lova. Men inte hem och vila efter det inte nej nej då skulle vi möta upp Amanda i stan för vi skulle köpa lite godis och dricka inför den allt för långa buss resan till och från boda borg som väntar imorgon, taggad (!!). Så först därefter fick jag åka hem. Så nu är jag ny duschad och fräsch igen så jag ska lägga mig alldeles strax så att jag är pigg och redo för en lång och galen dag på boda borg med KU gänget imorgon. Godnatt ♥

Enda bilden från idag är en bild på våran fika å espresso house haha..


Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Ska ni börja träna där?:)

2011-11-02 @ 23:39:04
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0