Pepp inför fotograferingen imorgon !

Sov hos Nathalie B igår kväll, tror jag smittat den stackars tjejen haha.. Så idag på gudstjänsterna då vi skulle sjunga tog det emot en aning, tappade rösten ett x antal gånger osv. Inte hjälpte varken thé, varm mjölk, tusen halstabletter eller någonting. Kanske borde testat att hålla käften men dom som känner mig vet att det är en omöjlighet så det var bara att utesluta haha. Men dock så har det varit en väldigt mysig söndag trots allt. Är även väldigt pepp inför fotograferingen på Torp Köpcentrum imorgon inför deras kommande nummer som kommer ut någon gång i början/mitten av december kan jag tänka mig. Fick ett samtal av dom för några dagar sedan så då bokade vi in måndag kvart i fyra. Ska fotograferas i lite olika butiker osv, så det kommer att bli jätte roligt ! Men mer om det imorgon för nu måste jag duscha och värma mig lite varm choklad. Godnatt ♥

En lite små mysig bild ifrån dalabergs kyrkan. Det blev så mycket mer stämningsfullt sedan då vi tände en massa ljus där då såklart. 


En bild från igår kväll, vi tog inga överhuvudtaget så utbudet är dåligt för den här gången dessvärre. Inte så mycket att visa ändå så att jag tror ni klarar er.


En bild på en hungirg tjej


En bild på hur jag såg ut ikväll. Iförmiddags hade jag på mig en grå stickad tröja över detta istället för den svarta tröjan, var nog aningen tjusigare om jag ska vara helt ärlig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du sättigt i dina grejer du har i håret kommer inte på vad de heter ? men hoppas du förstår vad jag menar! vart och vad de kosta? :)

2011-11-21 @ 21:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0