Q & A

Astrid: haha. palla lägga ner tid på att kommentera massa hat. vill hon ha en kurvig kropp så får hon väll ha det? inte någon annans '' problem ''. jag tycker det är as snyggt med kurvor. förstår mig inte på personer som lägger ner tid på att kommentera massa skit. du har en fin kropp nathalie var stolt över den

Svar: Hej Astrid. Blir alltid lika glad när folk visar att dom bryr sig och vågare säga ifrån, så tack så mycket för det. Förövrigt så håller jag helt med dig i det du har att säga, jag menar det rör ju inte mig ifall någon annan i min omgivning väljer att vara jätte smal, tjock, kurvig och så vidare. Jag har ingen rätt att säga åt dom vad dom ska göra och att dom borde ändra sig för då är det jag som borde ändra på mig ifall jag tar mig friheten till att säga sådant till någon annan. Så återigen tack så mycket för din komentar hoppas även att andra bloggläsare som läser din komentar tänker till lite. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0