Sextonde November Tvåtusenelva

Hjälp vad trött jag är ! Inte riktigt vet jag varför håller väl på att bli lite sjuk eller något dylikt... Så med andra ord måste jag komma i säng i tid ikväll, fastnat lite framför facebook och wordfeud dom två senaste nätterna vilket har satt sina spår. Idag så har jag iallafall varit i skolan där det bjöd på florlackning och bip test på idrotten. Gick inget vidare med tanke på att min kondition inte är något vidare haha. Lagade hamburgare på hemkunskapen och fittifasen vad goda dom blev. Efter skolan slut så tog jag och Linnda oss en promenad ner till stan där vi träffade på lite kompisar, var tänkt att vi skulle få i oss någon muns bit innan träningen men vi var så mätta efter hamburgarna så det blev inget med det haha. Så kl fem bar det upp mot sincalir på dans träning, riktigt roligt var det, as usual. Men vet ni vad, jag har inte riktigt tid med datan nu så uppdaterar senare/imorgon. Nighty nighty

Lite bilder ifrån skolan idag bara

En söt tjej med diskhandskar som lagar hamburgare


En galen Nathalie på so lektionen


En söt Linnda på so lektionen


En trött Martina på so lektionen


Dagens outfit // jeans - bikbok // linne - vero moda // kofta - ginatricot kanske ? // plus ett par vita converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0