Sitter i mini bussen på väg hem från boda borg

Först fråga och svar.

Anonym: Hur höga är skorna ? :d

Svar: cirka 13 cm :)


Så där ja, nu är vi på väg hem ifrån boda borg. Det har varit en riktigt rolig dag !! Åkte hit med KU gänget och vi har haft det så roligt tillsammans. Nu är man dock helt slut så kommer att slockna på två röda när jag kommer hem. Tog desvärre inga bilder idag för det fanns inte direkt tillfälle till det när man var i farten hela tiden i dom olika banorna och så vidare. Men jag hoppas att det är okej för den här gången. Hej så länge ♥

Istället får ni lite bilder som jag inte laddat upp än ifrån modevisningen. Dock i ett litet format för det blev den storleken när jag kopierade dom ifrån Nathalies blogg.











Kommentarer
Postat av: Patricia♡

sv: Jaha okej, jo men det är ju dumt att köpa gymkort och så kanske det bara används ett litet tag. Då kastar man ju pengarna i sjön.

2011-11-04 @ 01:20:15
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad vann du?:)

2011-11-14 @ 06:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0