Skuggat på estet dans på akademin idag

Som sagt så har jag skuggat Julia Luzzana på estet dans linjen på akademin idag. Och nu är jag mer än säker på att det är dans som är den rätta linjen för min del. Var även en annan kille där och skuggade som kanske ska börja. Roligt isåfall så att det inte bara är tjejer som dansar. Nu är jag helt sluuut, så jävla sjukt galet trött haha med underdrift tillochmed. Senare ska jag kanske följa med på hockey träning men honestly orkar jag det ikväll? Vet inte haha är halvt död så får se hur jag gör med den saken. By the way fick bilderna ifrån fotograferingen mailat till mig så nu har jag kikat lite på dom. Vill gärna publicera dom men tror inte att jag får det eftersom att tidningen inte kommer ut förens runt den 12e december så jag väntar tills tidningen har kommit ut istället, blir nog bäst så haha ! Men nu så ska jag vila, softa, chilla, aaaaa blir bra.
 
Galet liten bild från i helgen då jag umgicks med mina goa vänninor. Annie den stackarn (tjejen längst till höger) ligger nu på näl och ska kanske opereras så skänker lite extra tankar till den goa tjejen ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt med henne?:(

2011-11-24 @ 20:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0