Svarar på en mogen och en omogen komentar




En random bitch vid namn naima:
BITCH LISTEN.. DU ÄR FET & ÄCKLIG ETT JÄVLA SKABBUNGE ÄR DU. JAG HATAR DIG. DU HAR LAGT PÅ DIG EN MASSA VIKT , SLUTA ÄT. BANTA I STÄLLET. JÄVLA HOOOOOOOOORUNGE!!!!! BORTSKÄMDA FITTA!!

Svar: Okej, för det första så vet jag att det inte är Naima som har komenterat detta. Åtminstone så tror jag inte det men det spelar faktiskt ingen roll för jag bryr mig inte specielt mycket om vem det är för jag har börjat att lägga sådan här crap på hyllan. Iallafall, så tycker jag att det är lite roligt att du komenterar min vikt jag menar hallå vad har du för syn på detta gällande vikt egentligen? Jag är en tjej med normal vikt på 15 bast i min ålder borde jag inte direkt tänka på att banta? Jag är alldeles för ung för att börja utsätta kroppen för det och att du ber mig att banta kommer inte direkt få mig till att göra det, så lyssna nu jag vill gå upp i vikt ! Tro det eller ej men jag har strävat så länge efter den kroppsformen som jag har nu för att jag tycker det är fint med kurvor. Punkt. Om du nu tycker att det är vackert med för smala tjejer så visst då är det din åsikt alla tycker olika men kom inte och klaga på min kropp för den är jag då fan så stolt över. Jag tror helt ärligt inte att du har en så himla mycket finare kropp om jag ska vara helt ärlig därför att ingens kropp är perfekt och ingen har rätt att säga sådant här till någon annan. Lite roligt att du säger att du "hatar" mig när du inte ens känner mig? För nu är det som så här att man nämligen måste lära känna personen innan man kan börja hata personen. Sedan även lite roligt att du kallar mig för bortskämd vilket jag absolut inte är. Men ja ja vill du nu ha sånna här förutsatta meningar om mig så fine because i don't really care. Vill du ta en diskusion med mig in real life så är det bara att komma fram för jag är mer än sugen på en uppföljare.

Louise Olsson: Hej tjejen! Rätt kul att jag läste din blogg och så stod de där om Plusgymnasiet och det är just där jag går, i Uddevalla och just Samhäll. Jag tycker verkligen du ska fundera på det, jag ångrar inte mitt val en sekund. Lärarna är bra, skolan är fin, människorna är underbara. Som jag har märkt på din blogg så gillar du att skriva och jag lovar att du kommer få så många roliga uppgifter, det är inte alls som vanlig samhäll. Du får mycket roligare uppgifter, du får intervjua människor, skriva artiklar, ta kort, debattera osv. Du får gärna skugga mig om du vill, bara att mejla! För det är en grym linje, kram!

Svar: Tack så mycket för din komentar ! Så som du beskriver samhäll på plusgymnasiet tycker jag låter som en linje som vore klippt och skuren för mig. Detta ger mig verkligen beslutsångest eftersom att jag både vill gå dans på sin clair och samhäll på plus.. Jag ska definitivt prata med syv på min skola och boka in en skuggnings tid på samhäll ! Så hoppas jag att jag får en lite klarare syn på det hela efter det. Så återigen tack så mycket för din komentar, alltid nyttigt och roligt att få höra elevers åsikter utanför skolan. Kontakta mig gärna via facebook så kan vi prata lite mer kring detta !

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit i alla folk som försöker trycka ner dig, även om det inte är hon som skrivit så är det antagligen någon annan som är sjukt avundsjuk på dig ..för nathalie du är sjukt fin och du är perfekt som du är och glöm inte det :)

2011-11-14 @ 07:12:25
Postat av: Nathalie Billgren

Smart Nathalie här är ip adressen från idioten som kommentera min blogg 83.252.31.165 kolla om det är samma! Som du sa de skulle inte förvåna mig..

2011-11-14 @ 10:39:08
URL: http://nathaliebillgren.blogg.se/
Postat av: sofia sörensen ♥

svar: haha första kommentaren beror ju bara på avundsjuka, du är hur söt som helst verkligen! toppen! hur många unika har du per dag då ungefär? :) kram

2011-11-14 @ 14:22:17
URL: http://avfia.blogg.se/
Postat av: susan

fick du fler läsare igen? elr är det fortfarande runt 30st? :)

2011-11-14 @ 15:22:39
Postat av: Patricia♡

Vilket fantastiskt bra svar på den översta kommentaren. DU är inte alls tjock och så. Så onödig kommentar. Ta inte åt dig alls!



Kram

2011-11-14 @ 15:23:47
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: sofia sörensen ♥

svar: okej, har som krav på minst 300 om jag ska göra länkbyte, har runt 2000 dagligen så för att jag ska tjäna på det har jag sagt så. men har du över det kan vi absolut göra ett länkbyte :) puss

2011-11-14 @ 16:01:16
URL: http://avfia.blogg.se/
Postat av: Nathalie Billgren

SV: Hahaha fan va fult! Vem orkar hålla på? Blir så trött på sånt här, vem kommenterar på bådas?och typ samma sak, jävligt avundsjuk människa!

2011-11-14 @ 16:13:21
URL: http://nathaliebillgren.blogg.se/
Postat av: Patricia♡

Får jag en elak kommentar någongång så ska jag tänka på hur stark du är.

Tack.



Kram

2011-11-15 @ 19:05:01
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0