Svarar på tre komentarer

Sara Kindhult: hej nathalie! ville bara säga att detta med dom här kommentarerna, haha skrattar åt det, verkligen. för jag tycker du är riktigt fin och älskar din personlighet, vågar stå för allt och inte ta på sig skitnsack!
Älskar din blogg & fortsätt som du gör! :)

Svar: Tack så hemskt mycket min fina syssling ! Håller fullständigt med dig om att det bara är att skratta åt.. För personer som ska klaga på andra har oftast saker med sig själva som dom är missnöjda med och det är just dom egenskaperna hos dem själva som dom ska försöka kasta av sig på andra. Så egentligen är det bara att vara som en spegel när man får sådana kritisiska komentarer att det reflekterar tillbaka på dem själva helt enkelt. Tycker även att det är jätte roligt att du tycker om min blogg och det som jag gör och står för. Kram ♥


Ida: kan du inte ha frågestund snart?
älskar din blogg nathalie! läser den varje dag!

Svar: Hmm... Jo jag kan ju alltid överväga det åtminstone ! Jag ska se till så att det dyker upp någon i December men har du några frågor som du känner att du skulle vilja fråga innan dess så är det bara att göra det !


Anonym:Vad heter nathalie billgrens blogg? :)

Svar: http://nathaliebillgren.blogg.sr


Kommentarer
Postat av: sofia sörensen ♥

svar: okej men du får ha det så bra iallafall sötnos! puss & kram

2011-11-15 @ 22:03:40
URL: http://avfia.blogg.se/
Postat av: astrid

haha. palla lägga ner tid på att kommentera massa hat. vill hon ha en kurvig kropp så får hon väll ha det? inte någon annans '' problem ''. jag tycker det är as snyggt med kurvor. förstår mig inte på personer som lägger ner tid på att kommentera massa skit. du har en fin kropp nathalie var stolt över den

2011-11-16 @ 18:18:38
Postat av: Naima Nur

Hej !

HJärtat jag vill bara säga att du är jävligt schysst och att jag är glad att jag lärt känna dig , den jäveln som anklagar mig för att ha skrivit den senaste kommentaren är helt onödig. Dra åt *** sa ja :)



Men nog om det. Nathalie jag älskar dig gumman för den du är och vi har kul på kören skrattar och bara ler :) Minns senaste musiklektionen då Conny jävlades med att vi ska sjunga "Misteltoe" by J.B Faaaaaann pinsamt ju !



Nathalie du är fin , underbar & är så jävla SMART! Du har skitfin stil och är fin på alla sätt ! Snälla gumman du har fin kropp & och ser bra ut ! Din vikt är bra och jag skiter verkligen om du ser ful ut , men det gör du inte :) Jag och du snackade i skolan och vi vet båda att Utseende inte är allt , och vi vet att alla våra älskade fortfarande gillar oss hur vi än ser ut. Du ska vara glad att du har oss alla som Back up ! Albin älskar dig för den du är , vilket du redan vet. Gumman stay strong !



Tänk "Your Words can't bring me down bitches"



Vi hörs hjärtat puss :) <33

2011-11-17 @ 18:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0