Trettionde November Tvåtusenelva

Idag har jag haft mig en riktigt skön och go dag ! Okej, badhuset idag med klassen var väl inte så där jätte gosigt precis men det funkade. Vad gör man inte för betygen. Efter det hemska (med överdrift) badhus besöket så blev det upp till skolan igen för hemkunskap. Fun. Efter det slutade vi så då blev det raka vägen ner mot stan. Beställde klipp tid på den ny öppnade sallongen DIVA i stan, så på måndag kl 4 ska jag dit och bli lite fin i håret. Förr brukade jag alltid klippa mig på bellbox som många av er redan vet men nu så har min frisör Linnea bytt till sallong DIVA istället så då byter jag också haha, ingen annan får röra mitt hår !!! Anyways.. mötte upp Jennie i stan så drog vi oss en nyttig måltid på pingvin. Det satt allt gött. Efter det rörde vi oss upp mot sinclair dags för dans träning för min del, så hon satt där och kollade på, fotograferade och filmade haha helt jävla craz var vi !! En galet go känsla att dansa till skrillex. Love. Kl åtta ikväll så var det en slags konsert på sin clair som jag, Jennie och Linnda drog och kollade på. Duktiga elever är det som går på sinclair må jag säga !! Efter det var väl klockan halv nio ungefär så då rörde jag och Jennie oss bortåt mot Nathalie så fick hon komma ut så tjötade vi lite med henne osv, vi ville kolla hur hon mådde och så. Så det blev en pratstund på dylikt en timma, mycket trevligt. Skjutsade jag hem Jennie efter det och nu fördriver jag tiden framför datorn, as usual. Ne, nu får det bli sängen. Godnatt ♥

Lite bilder från idag, anledningen till att inga är roterade åt rätt håll är för att det blir så med dessa mobil bilder. Hoppas ni har överseende med detta.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0